Prima mea LEAPSA

de Viata Sanatoasa

Bine, o sa va spun. Am rugat-o pe Bianca sa-mi dea si mie leapsa asta. Si mi-a dat-o, am dovada.

Pe blogul asta e prima leapsa (ar trebui sa-mi fie rusinica ca mi-a trimis si Cristina una si nu mi-am facut timp sa o completez). Contez pe tine Cris-astept leapsa cea nou cu bust provocator.

        Si acum leapsa modelata de Clara.

 

1) Luaţi cartea cea mai apropiată de voi. Deschideţi-o la pagina 56. Scrieţi aici a cincea propoziţie/frază, fără să menţionaţi cartea din care aţi citat.

„Originea demersului se afla la Gheorghe Apostol, un vechi stalinist care nu iesea din cuvantul Moscovei”

2) Ce titlu de film îţi descrie cel mai bine viaţa sexuală?

Asta-i!   The Mechanic …mereu trebuie sa repar ceva

3) Acum, alegeţi un titlu de melodie care vă descrie cel mai bine viaţa sexuală, pe cea ideală sau actuală.

4) Dacă aţi fi orice invenţie din istoria invenţiilor, pe care aţi alege-o?

As fi un aparat pentru masaj.

5) Dacă aţi fi o staţie de metrou (din orice oraş din lume), ce staţie aţi fi? (puteţi alege pe motiv de nume, trafic, aspect etc.)

As fi Gara de Nord. Niciodata nu stiu la care gura de metrou o sa ies si tot timpul imi ia cam 1 minut sa ma reorientez.

6) Dacă aţi fi un program sau un joc pe calculator, aţi fi…

Marioooooooo sau Diner Dash….. sau Zuma. 

Si completarea mea este:

7)Daca ai fi o statiune, ai fi de la mare sau de la munte?

Eu clar as fi de la munte. De la mare am fost suficient.

CrisMihule, Ralu, Miky– va provoc sa respundeti la intrebarile din aceasta leapsa.

7 Responses to “Prima mea LEAPSA”

  1. 2) Ce titlu de film îţi descrie cel mai bine viaţa sexuală?
    Asta-i! The Mechanic …mereu trebuie sa repar ceva

    :)))))))))

  2. Si mai ales cu filmul, suna tare interesant!:)accept provocarea ta!Mai ales ca ai pus o poza asa faina la sfarsit!Si bustul provocator te-asteapta inca:):P

  3. Ati innebunit! :*

  4. Of, ce pacat ca nu am si eu blog. Frumoasa leapsa.

Trackbacks

Lasă un comentariu