Couple fight

de Viata Sanatoasa

Cand ne alegem partenerul de viata suntem foarte atenti sa avem multe lucruri in comun.  De cate ori luam in seama si preferintele fiecaruia dintre noi in materie de alimentatie. Va spun eu. NICIODATA.

Si uite asa ajungem sa ne certam cu iubitii/iubitele si din cauza  micului dejun, a pranzului, a cinei….a desertului. Asa ajungem sa mancam  singuri cele doua portii. Sau ajungem ca astia. NUUUUUUUU ca astia-s funny rau.

 

 

Asadar, voi tineti cont si de preferintele culinare ale partenerului?

A fost mancarea motiv de cearta vreodata?

5 comentarii to “Couple fight”

  1. mie mi-ar conveni sa avem preferinte diferite ca sa nu ne certam pe mancare:))

  2. Eu pe aia doi din clip i-as da cap in cap. Cu cat sunt ei mai calmi, cu atat ma enervez eu mai tare. Sa trecem peste. :)) Legat de obiceiurile alimentare in cuplu, eu cred ca fiecare trebuie sa-si respecte gusturile. Si, bineinteles, sa nu se saboteze unul pe celalalt. Daca tu esti la regim, sa nu fie atat de sadic incat sa-ti fluture pe la nas nu stiu ce bunatati.

  3. Eu ma cert des cu iubita mea in ceea ce priveste mancarea. Ea mereu mananca foarte putin si ma vad cateodata obligat sa mananc eu mai mult ca sa acopar diferenta. Cret este ca mancarea nu ar trebui sa fie un motiv de cearta. Evident ca in lipsa de astfel de motive poti fabrica unul, foarte simplu, in timp ce serviti masa.

Lasă un răspuns

